donderdag 23 juli 2009

Camel Trophy Enthusiasts / Museum


Gisteren zijn we te gast geweest bij de Camel Trophy Enthusiasts in Berkel-Enschot. En behalve dat we daar een hele leuke en vooral gezellige groep mensen hebben ontmoet, hebben we onze ogen uitgekeken!!!

Bij aankomst werden we welkom geheten door Mark en Angelique. De trotse eigenaars van het Camel Trophy Museum. Van Mark een persoonlijke rondleiding gekregen langs de vele originele Camel Trophy Land Rovers. Ieder met zijn eigen verhaal. En die verhalen deelt Mark op een enthousiaste manier. Een genot om naar te luisteren.


Langzaam maar zeker kwamen er steeds meer Land Rovers aangereden. Onze eigen Defender bleek een "oude" bekende te zijn van de club-leden. Angelique: "Vies grietje is weer terug!" Vies grietje? Dat komt van het kenteken... 56-VS-GR. We hebben diegene ontmoet die onze Defender als Camel Trophy look-alike heeft gebouwd. Onder het genot van een kop koffie foto's gezien van een vakantie in Turkije waar "vies grietje" met een wel erg mooie aanhanger de nodige kilometers heeft gemaakt.


Via Patrick hebben we deze uitnodiging gekregen. Bij hem hadden we de vraag neergelegd of de Camel Trophy Enthusiasts aan een schep, pikhouweel en Camel Trophy deurstickers konden komen. En jawel, we zijn voorzien. Uiteindelijk zijn we zelfs lid geworden van de club. Het is een gezellige avond geworden. Genoten van de verhalen. Leuke mensen ontmoet.

Het museum is een aanrader voor iedere (niet alleen Camel Trophy) Land Rover liefhebber. Wij komen zeker nog terug op één van de club avonden.


3 opmerkingen:

  1. Hihihi,
    ik lees nu al dat jullie defender Vies Grietje heet, ahhhh, echt wel leuk hoor.
    Dus "zij" is een oude bekende?
    kus,
    mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, ik ben vandaag langs geweest om het museum te bezoeken maar was helaas gesloten. Erg jammer kom uit schiedam.
    Wel op het erf rondgekeken wat geweldig die auto's. Heb het vroeger op televisie gevolgd.
    Kon echter geen openingstijden vinden.
    Hoop dat je mij een mailtje kunt sturen.in ieder geval veel succes met jullie hobby en museum.
    Met vriendelijke groet jörgen Westerdijk .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet hoe moet beginnen maar ik vind alles wat met landrover temaken heeft mooi maar ik heb wat spullen van 1983van henk bont gekregen want ik ben bevriend met zijn neef nou ben ik benieuwd of het het nog wel bezonder is in deze tijd

    BeantwoordenVerwijderen

Recent Readers Map